Liity jäseneksi

Tärkeää tietoa jäsenyydestä

JHL:n jäseneksi voit liittyä sähköisellä liittymislomakkeella tai täyttämällä paperisen liittymislomakkeen ja palauttamalla sen jäsenasioiden hoitajalle. Lomakkeita saat esim. luottamusmiehiltä tai jäsenasioiden hoitajalta.

Työnantaja perii jäsenmaksun suoraan palkastasi antamallasi valtakirjalla, joka on liittymislomakkeessa. Jäsenmaksun voit maksaa myös itse tilisiirrolla, johon saat JHL:ltä maksuviitteet.

Tietoa jäsenyydenhoidosta eri elämäntilanteissa, kuten asevelvollisuus, perhevapaat, eläkkeelle siirtyminen ym. löydät seuraavasta osoitteesta  JHL:n sivulta jäsenyyden hoito.

Pidä huolta, että yhteystietosi ovat ajan tasalla JHL:n jäsenpalvelu 24H -sivuilla, jonne voit kirjautua omalla jäsennumerollasi.  Muutokset voit ilmoittaa myös ottamalla yhteyttä jäsenpalveluun tai ilmoittamalla jäsenasiainhoitajalle.

Tärkeimmät jäsenetusi

Jokaisella jäsenellä on mahdollisuus vaikuttaa ja ottaa kantaa yhdistyksen hallituksen ja yhdistyksen toimijoiden kautta tai tulla mukaan itse aktiiviseksi toimijaksi.

Koulutuksista, vakuutuksesta, lomatarjonnasta ym. löydät lisää JHL:n kotisivuilta . Kannattaa käydä tutustumassa sivuihin.

JHL tarjoaa jäsenelleen:

1. edunvalvontaa luottamusmiesten avulla
  2. työttömyysturvan
  3. oikeusapua ongelmissa
  4. työehtosopimusneuvottelut
  5. koulutusta
  6. Motiivi-lehden
  7. jäsenvakuutuksen (Turva)
  8. lomatukea ja majoitusetuja

Yhdistys 869 järjestää jäsenilleen

Luottamusmiestoimintaa

• pääluottamusmies ja oma ammattialakohtainen luottamusmies käytettävissä