Eläkeläiset/ Ikikarpalot

Yhdistyksessämme toimii eläkeläisjaos Ikikarpalot. Tapaamme kerran kuussa Espoon keskuksen palvelutalolla Kamreerintie 3, III krs.

Kokoontumispäivät 2024 kevätkaudella:

Tiistai 9.1.2024 klo 13.30 - 15.30

Tiistai 6.2.2024 klo 13.30 - 15.30

Tiistai 5.3.2024 klo 13.30 - 15.30

Tiistai 2.4.2024 klo 13.30 - 15.30

Ryhmän vetäjä
Hilkka Haapasaari

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Hei Ikikarpalot!
Tapaamme taas ensi tiistaina 2.4 klo 13.30 – 15.30.

HUOMAA PAIKKA!
Osoite on, Tuuliniitty 3 A 20  Tapiola, Kirsti Mäntysen talolla.
Metron lisäksi bussit 111 Matinkylästä ja 124 ja 125 Espoon keskuksesta tuovat lähemmäksi osoitetta.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Tervetuloa Hilkka

Teatteria ja musiikkia!

Musikaali on Bonnie & Clyde.

Perinteinen kesäteatteriretki: Turkuun Samppalinnan kesäteatteriin perjantaina 2. päivänä elokuuta klo 18.00.

Lipun hinta 43 e maksettava huhtikuun aikana yhdistyksen tilille FI16 8146 9710 2005 35.

Ilmoittautumiset huhtikuun aikana puh. 040 7225 5735, Hilkka.

Musikaali Moulin Rouge.

Helsingin kaupunginteatterissa tiistaina 22. lokakuuta klo 18.30.

Lipun hinta 50 e (avec 92 e)

maksettava elokuun loppuun mennessä yhdistyksen tiille

FI16 8146 9710 2005 35.

Ilmoittautumiset huhtikuun aikana puh. 040 7225 5735, Hilkka.

Tervetuloa mukaan!

Muutokset elämässä

Monet muutokset elämäntilanteessa vaikuttavat jäsenyyteen, jäsenmaksun maksamiseen ja jopa jäsenmaksun suuruuteen. Huolehdithan, että tietosi ovat ajan tasalla. Muutoksista voit ilmoittaa jäsenpalveluumme.

Eläke

Ilmoita eläkkeelle jäämisestä ammattiliiton jäsenpalveluun, sillä JHL ei saa tietoa mistään muualta. Kerro samalla haluatko säilyttää sekä liiton että työttömyyskassan jäsenyyden. Et voi enää hyödyntää työttömyyskassan palveluita, jos sinulle on myönnetty pysyvä täysimääräinen eläke. Tällöin suosittelemme eroamista työttömyyskassasta.

Alle 70-vuotiaan eläkeläisjäsenen jäsenmaksu on 8,00 euroa täydeltä kalenterikuukaudelta eli 96 euroa vuodessa. Jäsenmaksu maksetaan 4 kertaa vuodessa 24 euron suuruisena eränä. Maksamalla alle 70-vuotiaan eläkeläisen jäsenmaksun, säilytät kaikki liiton jäsenedut myös eläkkeelle jäätyäsi.

70 vuotta täyttäneiden jäsenten jäsenmaksu on 5,00 euroa täydeltä kalenterikuukaudelta, eli 60 euroa vuodessa. Maksamalla 70 vuotta täyttäneen eläkeläisen jäsenmaksun, säilytät kaikki muut liiton jäsenedut, paitsi matkustajavakuutuksen ja vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen pysyvän haitan varalle.

Jäsenmaksuviitteet jäsenmaksun maksamista varten voit tilata jäsenpalvelusta.